درباره ما

شرکت “نیروگستر رومینا” شرکتی است متشکل از کارشناسان و متخصصین خبره در رشته‌های مختلف علمی که هر یک سابقه‌ای طولانی در عرصه تحقیقات، پژوهش و صنایع را در کارنامه خود دارند. ثبت اختراعات متعدد در بخشهای مختلف نشانه‌ای از توانمندی عینی گروه های مختلف پژوهشی این شرکت می‌باشد.

در همین راستا مخترعین شرکت، از حدود ۱۵ سال قبل، تحقیق و مطالعه در خصوص ساخت نخستین “ژنراتور بدون سوخت” جهان را در دستور کار خود قرار دادند و پس از رایزنی و همفکری با دانشمندان برجسته دنیا که سالها در تحقق همین رؤیا به سر می‌برند، تلاش و تحقیقات بسیاری را انجام دادند و موفق شدند ساخت این دستگاه را به نام خود در جهان به ثبت برسانند. از سویی دیگر با ساخت این دستگاه، افقی جدید درعلم فیزیک ترسیم شده است! اختراعی که بی شک، جهان صنعتی وابسته به انرژی امروز را متحول خواهد نمود.

 

مؤسسان این شرکت امیدوارند تا با همکاری تمامی علاقمندان به گسترش علم و دانش در تحقق رؤیای انرژی رایگان و بدون انواع آلودگی زیست محیطی و همچنین با همکاری تمامی مسؤولین کشور عزیز ایران که همواره حمایت از مخترعین و صنعتگران را شعار خود قرار داده اند و با همفکری و راهنمایی تمامی محققین جهان، جهاد اقتصادی را نه فقط در ایران بلکه در کل گیتی و از طریق ایران و ایرانی موجب شوند، چرا که ما معتقدیم: ایرانی، خواستن را به توانستن پیوند میزند و تنها کافی است که باور کنیم: “ایرانی، می تواند” .

در خصوص پایه و اساس عملکرد ژنراتور بدون سوخت به ذکر این نکته بسنده می کنیم که اين ژنراتورها داراي يك موتور بسیار قدرتمند می‌باشند که با استفاده از نيروي مگنت طي يك مكانيزم پيچيده و خاص به چرخش درآمده و توليد انرژي مي‌نمايند.

ژنراتورهای بدون سوخت شرکت در کلیه منازل، سردخانه‌ها، مغازه‌ها، معادن، اداره‌ها، کارخانه‌ها و تمامی مکانهایی که سیستم‌های آنها به هر نحوی با برق کار می‌کند قابل استفاده می‌باشد.

از دیگر توانمندی های این شرکت می توان به ساخت دستگاه پیرولیز اشاره کرد. راه اندازی خط تولید پیرولیز تخصص، کارشناسان مجموعه نیرو گستر رومینا می باشد که نه تنها در نقاط مختلف کشور عزیزمان بلکه در کشورهای همسایه نیز نصب و راه اندازی شده است. 

علاوه بر دستگاه پیرولیز، متخصصان شرکت نیرو گستر رومینا موفق به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه پساب های شهری و صنعتی شده اند که خروجی آن، آب شرب می باشد.