ژنراتور تولید برق بدون نیاز به سوخت

دانشمندان جهان صدها سال است که مشغول تحقیق هستند تا بتوانند بدون استفاده از هیچ گونه سوختی انرژی تولید کنند.تا کنون اعتقاد بر این بوده است که برای تولید انرژی باید نوع دیگری از انرژی به انرژی مورد نظر تبدیل گردد ضمن این که در این فرایند درصدی از از انرژی هدر می رود.متخصصان شرکت نیرو گستر رومینا پس از سالها تحقیق و بررسی و صرف هزینه های زیاد سرانجام موفق شدند که برای اولین بار در جهان موتوری بسازند که با استفاده از تکنولوژی پیچیده ای انرژی نهفته در مگنت را آزاد و در راستای به چرخش در آوردن یک موتور به خدمت گیرند و با متصل نمودن آن به ژنراتور بدون هیچ سوختی تولید برق نمایند. این تکنولوژی می تواند در آینده تحولی عظیم را ایجاد نماید.

تصور کنید که:

۱ – تمامی خودروها، قطارها ، کشتی ها و هواپیما ها نیازی به استفاده از سوخت نداشته باشند.
بدین طریق از مصرف روزانه میلیونها لیتر بنزین، گازوئیل و غیره جلو گیری می شود . این امر به معنی روزانه میلیاردها دلار صرفه جوئی اقتصادی و جلو گیری از آلودگی محیط زیست می باشد.
۲ – احداث نیروگاه های بدون نیاز به سوخت جهت تامین برق شهرها
با احداث نیروگاه بدون استفاده از هیچ گونه سوخت فسیلی با توجه به نداشتن هزینه سوخت برق حاصله ارزان به دست آمده ،ضمن این که محیط زیست نیز آلوده نمی شود.
۳ – تمامی کارخانجات از برق پاک و بدون آلودگی استفاده می کنند .
واضح است که ایجاد چنین تحول عظیمی در جهان مستلزم دهها سال تلاش مستمر تعداد زیادی از متخصصان خواهد بود.
بنا بر این شرکت نیرو گستر رومینا از تمامی افراد و شرکتهای حقیقی و حقوقی که علاقمند جهت همکاری یا سرمایه گذاری در این تحول عظیم جهانی که بدون شک همراه با منافع مادی و معنوی فراوانی می باشد دعوت به همکاری به عمل می آورد. زیرا معتقد است که این تکنولوژی باید در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام جهان فراگیر شود و همگان از فواید آن بهرمند شوند.
این ژنراتور مانند ژنراتور های دیگر تولید برق می کند با این تفاوت که ژنراتورهای موجود در بازار باید سوخت مصرف کنند و تولید برق نمایند، اما این ژنراتور بدون نیاز به مصرف هرگونه سوخت اعم از فسیلی و غیره تولید برق می کند.
روش کار ژنراتور بدون نیاز به سوخت
روش کار این ژنراتور بدین گونه است که یک موتور خاص دارد که این موتور با استفاده از انرژی نهفته مگنت میچرخد و با کوبلینگ خروجی موتور به ژنراتور باعث چرخیدن ژنراتور و نهایتا تولید برق می شود.
در این موتور از یک روتور و استاتور و قطعات دیگر استفاده گردیده است که بر روی روتور و استاتور به تعداد معین و با زاویه های معین آهن ربا قرار گرفته است و بعد از یک فرایند نسبتا پیچیده انرژی نهفته در مگنت را آزاد و تبدیل به انرژی مکانیکی و دوران می کند و نهایتا با کوبلینگ آن به ژنراتور تبدیل به انرژی الکتریسیته می گردد.
از این ژنراتور در کجا میتوان استفاده نمود؟
در هر کجا که نیاز به انرژی می باشد می توان از این ژنراتور استفاده کرد. می توان  روستا های صعب العبور را با این سیستم برق دار کرد و یا برای یک شهر، یک استان یا یک کشور نیروگاههایی دایر کرد که  بدون نیاز به هرگونه سوخت برق مورد نیاز را تولید کند.
مزیت های این ژنراتور
* استفاده نکردن از هیچ گونه سوخت
* نداشتن هزینه سوخت برای تولید برق
* نداشتن هیچ گونه آلودگی زیست محیطی
* داشتن حجم کم و حمل و نقل آسان
* احداث نیروگاه برای تولید برق با توانهای متفاوت بدون استفاده از هرگونه سوخت
و صدها مزیت دیگر
برای دانلود اطلاعات بیشتر و مقاله های شرکت در مورد انواع نیروگاهها و مقایسه نیروگاهها با یکدیگر و نیروگاه بدون نیاز به سوخت بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.